۲۷ اسفند ۱۳۹۲، ۱۴:۵۷

نبوی خبر داد:

60 آتش نشان رفسنجان برای چهارشنبه آخر سال آماده‌باش هستند

 60 آتش نشان رفسنجان برای چهارشنبه آخر سال آماده‌باش هستند

رفسنجان - خبرگزاری مهر: مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رفسنجان از آماده باش 60 نیروی آتش نشان رفسنجان در چهارشنبه آخر سال خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید احمد نبوی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای جلوگیری و پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال آتش نشانی رفسنجان به حالت 100 درصد آماده باش درآمده اند و علاوه بر ایستگاههای ثابت و سیار داخل شهر سه دستگاه ماشین آتش‌نشان در میدان شهید ذکریا بلوار طالقانی و میدان بسیج با کلیه تجهیزات با هماهنگی پلیس ۱۱۰ و اورژانس ۱۱۵ مستقر هستند.

وی با بیان اینکه سه پایگاه در مدرس، امیرکبیر و بلوار هجرت نیز آماده باش هستند، تصریح کرد: از آنجایی که بیشترین آسیب دیدگان حوادث چهارشنبه آخر سال جوانان و نوجوانان هستند، برنامه هایی برای پیشگیری از آسیب ها و آگاهی دادن به دانش آموزان در خصوص مواد محترقه و منفجره انجام شده است.

نبوی در این زمینه به توزیع بیش از سه هزار بروشور اطلاع رسانی اشاره کرد و افزود: بیش از سه هزار بروشور اطلاع رسانی و هشدار دهنده ویژه خطرات ناشی از بازی با مواد محترقه و آتش زا در چهارشنبه آخر سال توسط سازمان آتش نشانی در سطح شهر و مدارس رفسنجان توزیع شده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رفسنجان با هشدار به والدین نسبت به آگاه سازی فرزندان خود نسبت به خطرات مواد محترقه تصریح کرد: افراد از روشن کردن آتش در کنار خودروها، تیرهای برق، منازل مسکونی، واحدهای تجاری، پمپ بنزین و درختها که امکان بروز مشکل و خسارت است پرهیز کنند.

کد خبر 2259017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha